فرزند انقلاب اسلامی

کانال تلگرام دکتر روح الله ایزد خواه
اپلیکیشن اندروید آشنایی با شخصیت
دکتر روح الله ایزدخواه
بایگانی

سخنرانی دکتر ایزدخواه در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

دریافت سخنرانی

دکتر ایزدخواه دیشب در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند حضور یافتند. ایشان با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت در ایران به یک معما تبدیل شده است اظهار داشتند: 2 عامل مهم حل معمای توسعه و پیشرفت، تشخیص درست و اراده است.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعالی کشور بدون حل مساله اقتصاد امکان پذیر نیست، معتقد است بدون کارآمدسازی اقتصاد نمی توان حتی فرهنگ را صادر کرد.

ایشان در ادامه اظهار داشت: چرا ایران با توجه به اینکه جزء محدود کشورهایی است که تمام فاکتورهای توسعه را دارد، توسعه نیافته است؟ علت چیست؟ علت نخواستن است.

ایشان معتقد است دو جریان از ابتدای انقلاب هستند که قصد دارند ترمز انقلاب را بکشند: یکی جریان تحجر و دیگری جریان استحاله.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد، احزاب باید سراغ نخبگان بروند و به نظر می رسد که مشکل بزرگ احزاب ما این است که اتاق فکر ندارند.

دکتر ایزدخواه در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شما عنوان می کنید از طراحان مسکن مهر هستید، چرا مسکن مهر با مشکلات فراوانی مواجه است، جواب داد ما جزو طراحان مسکن مهر بودیم در اجرا افراد دیگری دخیل بودند و ما نیز اشکالاتی به این طرح داریم. البته بنده با تمام دولتها از سال 80 همکاری داشته ام.

  • ۹۴/۱۲/۰۱

نظرات  (۱)

انشالله رای بیارید 

http://khabis.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی