فرزند انقلاب اسلامی

کانال تلگرام دکتر روح الله ایزد خواه
اپلیکیشن اندروید آشنایی با شخصیت
دکتر روح الله ایزدخواه
بایگانی

بسمه تعالی

مدیران و سردبیران محترم روزنامه های آوای بیرجند، خراسان جنوبی، بیرجند امروز و خبرگزاری های فارس (خراسان جنوبی)، بیرنا، خاورستان و ایسنا (خراسان جنوبی)

باسلام و تبریک ایام الله دهه فجر

شنیدید که مقام معظم رهبری در روز 19 بهمن امسال سخنان مهمی درخصوص اولویت داشتن مسئله اقتصاد و نیز عدم رضایت از روند پیشبرد اقتصاد مقاومتی بیان داشتند. تا آنجا که درخصوص واردات کالا و میوه خارجی، بشدت تأسف خود را ابراز داشته و اعلام نمودند انسان (از این وضعیت) خجالت می کشد. این صحبتها در کنار انبوه مواضع چند ساله اخیر معظم له، نشان دهنده و ثابت کننده این امر است که مسائل اقتصادی هم اکنون در صدر مسائل کشور بوده و مهمترین مطالبه رهبری و مردم قلمداد می شود.

با عنایت به رسالت رسانه ها در تنویر افکار عمومی در جهت آرمانها و اهداف والای نظام جمهوری اسلامی و نیز ضرورت ارتقای فضای انتخابات در راستای تحقق گفتمان انقلاب، اینجانب ضمن اعلام آمادگی خود، از آن رسانه های محترم فعال در بیرجند و خراسان جنوبی، به جد می خواهم نسبت به میزبانی جلسات تبادل نظر و مناظره میان نامزدهای محترم مجلس درخصوص جهت گیری های اقتصادی نامزدها اقدام نمایند. چرا که در صورت عدم پرداختن هدفمند به مطالبات رهبری و مردم، بیم آن می رود که برخی گروه های سیاسی، افکار عمومی را به سمت اهداف و جهت گیریهای خود ساخته کشانده و خدای ناکرده اوهام خود را بر مطالبات مردم تحمیل نمایند.

روح الله ایزدخواه 

  • ۹۴/۱۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی